luni, 4 martie 2013

leapşa de la cora

am primit o leapşă de la cora; ea zice că după ce primesc leapşa asta trebuie să fac următoarele:

a) să mulţumesc celui/celei care m-a nominalizat
mulţumesc coraaa

b) să scriu 11 lucruri despre mine pe care vreau să le afle ceilalţi; mmm... de aici lucrurile încep să se încurce… ; ok, să încercăm câteva detalii despre mine
1) scriu! habar n-am de ce am început; nici acum nu ştiu ce e cu scrisul ăsta; cu timpul mi-am dat seama că din scris se tot adună lângă birou beţe subţiri precum cele de trestie; din ele mi-am făcut un adăpost ca o peşteră; acum scriu ca să nu se surpe peştera
2) am doua feţe ca jachetele astea jmechere, una pe dinafară şi una pe dinăuntru; ambele sunt ale mele şi undeva înlăuntru rădăcinile lor se unesc; la fel şi lumile spre care privesc
3) sunt un pesimist optimist; nu-mi place ceea ce se întâmplă în jur şi nici nu cred că se va schimba ceva cât să mai prind eu; dar de sperat tot sper…
4) sunt tâmpit de naiv să cred că oamenii sunt buni; cu timpul îmi dau seama că deşi par buni intră necuratu în ei şi face ravagii…
5) mi-ar place să sculptez, să modelez lutul, să pictez, să fac fotografii artistice, să lucrez vitralii
6) aş putea să cobor dar mi-e teamă, aşa că rămân cu nasul lipit de geam privind cum lucrurile trec în viteză pe lângă noi; o să cobor când opreşte…
7) mai mult ca orice contează urmele pe care le lăsăm în urmă; mai ales cele pe care le lăsăm în suflete
8) singurul lucru pe care mi-l doresc e tihna, echilibrul
9) îmi place la nebunie liniştea verde, împănată cu buburuze roşii şi miros de iarbă crudă
10) locuiesc pe singura stradă din lume care urcă spre malul mării; fără glumă!
11) folosesc excesiv unele cuvinte cum ar fi dejurîmprejur, înlăuntru, joacacucuvintele, umpic, care-mi împănează multe texte; nu întâmplător

c) să inventez 11 întrebări şi să şi răspund la ele:
1) ce naiba vrei tu de la viaţă?!
asta-i întrebare de pus aici?! ştii bine că fac tot ce pot ca să-mi ocup timpul şi să nu am răgaz să caut răspuns
2) atunci ce te ghidează în viaţă, căci ceva te ţine pe şine?
mmm… bunul simţ, intuiţia, ochii larg deschişi…
3) sună bine; şi rezultatul?!
rezultatul e aproape nul pentru că pielea mi-e subţire şi permeabilă şi tot ce mă atinge se duce până înăuntru într-un bulversant amalgam
4) să înţeleg că există o difuzie între lumi?
nu! dimpotrivă, reuşesc să le ţin la distanţă şi încerc să le conturez atent pe fiecare; singurul lucru de punctat este că întradevăr cea dinlăuntru e din ce în mai solidă, mai bine conturată, foarte asemănătoare cu cea din afară
5) deci ar putea fi o opţiune?
nu că ar putea fi o opţiune, chiar este! e un refugiu spre care fug adesea
6) de ce fugi, ţi-e frică de ceva?
de proşti şi de brute… dar nu de ei fug ci de mine, de propriile gânduri, angoase şi nelinişti
7) dacă ar fi s-o iei de la capăt ai schimba ceva?!
asta e o întrebare deeee… cum le zicea la jurnalele alea din şcoala generală?! aaa… oracole! aş încerca să trăiesc mai intens, să nu las oportunitătile să treacă pe lângă mine…
8) acum de ce le laşi?
eşti mai încăpăţânat ca un catâr; de ce?! e chestie de educaţie, aşa m-am născut şi aşa am fost educat, să mângâi nu să apuc…; nu-mi place dar n-am ce-i face! mai ai mult până la sfârşitul celor 11 întrebări că devii iritant
9) nouă! în ce crezi?!
în mine!
atât?
asta se pune ca întrebare? dacă o numeri şi pe asta la întrebări îţi răspund, altfel nu!
10) bine fie… atât?
da! mai cred totuşi şi în prietenie dar îmi pare aproape o utopie; prietenii sunt greu de găsit, aproape imposibil de găsit; şi mai cred în iubire; dar iubirea nu te ajută să trăieşti, e doar o scară proptită pe marginea cerului…
11) şi în fine ultima întrebare, de ce naiba îţi spui “moşu”?
pentru că mă reprezintă, atât avatarul ăla cu barbă stufoasă şi cu ochelari acoperind privirea, dar şi ideea în sine

d) şi acum cora zice că ar trebui să dau leapşa asta mai departe la 9 persoane; ooo… asta nu! dacă vrea cineva să răspundă, poftiti de luaţi…

24 de comentarii:

Irina spunea...

Tu faci lepse? Cora, sa traiesti!

Ce simplu era! Credeam ca esti un Mos misterios, dar nu! Te-am suspectat vreo doi ani si ceva ca ai fi cumatru cu Mos Craciun, dar am lamurit de mult asta, doar stati ca mosii la un ceai...
Stiu cine esti, dar nu mai spun la nimeni, tin pentru mine! :P

floungureanu spunea...

M-ai facut sa plang, draga mosule!cu scara proptita la marginea cerului...poate c-o fi prea mult dar pentru mine oamenii ca tine sunt scari la marginea cerului, si-sa rari, mosule, atat de rari...
si cu trenu din care ai vrea sa cobori dar inca astepti sa se opreasca,m-ai emotionat mosule...imi pare rau dar ai vorbit dinlauntrul meu...si nu stiu daca sa-ti multumesc sau nu...ideea e ca ai sfredelit acolo si s-ar putea sa incep sa sper mai mult decat am sperat pana acum, sa sper ca totusi lumea asta nu e atat de goala si sinistra si ca tu esti printre primii care ati batut la usa lumii mele...dar oare e suficient?

floungureanu spunea...


7)" mai mult ca orice contează urmele pe care le lăsăm în urmă; mai ales cele pe care le lăsăm în suflete"...si noi unde vom fi, mosule?vom fi zeci, sute, mii de bucati dainuite in sufletele lor...dar ccand vom fi trait pe de-a'ntregu, doar pentru noi si pentru pajistile verzi cu buburuze?
cum e cu devotamentul asta pentru viata in exces?care duce paradoxal la dezintegrare si tiuit haotic intr-un desert in care nu mai stii cine mai esti?

pandhora spunea...

o strada care urca spre malul marii...doar un visitor putea spune asta atat de firesc...

mosu spunea...

@irina
mda, recunosc ca nu prea sunt genul meu lepsele astea, dar cand cred ca am ceva de spus raspund la ele…
:) asa-i, chiar stii cine sunt!

mosu spunea...

@flo
recunosc ca vorbele tale m-au facut sa-mi tremure fluturii prin stomac… m-au miscat!
ma bucur ca au fost un imbold la a spera, pe de alta parte insa nu stiu sa-ti raspund la intrebarea “cand vom trai pentru noi si pentru pajistile cu buburuze?!”; stiu ca trairea asta nu va probabil niciodata deplina, pe de alta parte insa sunt convins ca vom gasi mereu daca vom cauta petece de incantare si implinire pe care sa le punem unul langa altul, unul langa altul…

mosu spunea...

@pandhora
recunosc, sunt! :)

La Fee spunea...

Cat de tandru de sincer...
░░░░░░░░▓██▓
░░░░░░░██▓█▓█
░░░░░░█▓▓█▓█▓█
░░░░░ █▓▓▓██▓▓█
░░░░░█▓▓▓██▓▓▓█
░░░░░██▓▓██▓▓██
░░░░░░████████░▄
░░░░░░░██████░██
░░░░█▄░░██ █░████
░░░░███░░██░██ ██
░░░░░░███ ██ ████
░░░░░░░/░_)██
░░░░░░ /░ /██
________/░(____)
░░░░░░░░(____)
░░░░░░░░(____)
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯(____)

mosu spunea...

:)
o fi bineeee?! n-o fi bineeeee?!
experienta arata ca in viata nu e bine sa fi sincer...

La Fee spunea...

Sinceritatea e o floare rara! Eu cred ca e bine! Si eu sunt de o sinceritate pana la cusur! ✿.。 ✿*✿

nemo spunea...

au ... asa m-am tampit , mosule..

Cora_ spunea...

Ce frumos ai scris, Mosule...

mosu spunea...

eiii... pestisorule auriu
ma bucur ca mai aud vesti de la tine, dar nu-mi place ce aud...
musai sa-mi explici care-i treaba! :)

mosu spunea...

@cora
ma bucur ca ti-a placut; :) si nu prea e poezie acolo, e adevarul gol golut! chiar si strada care urca spre mare...

9 spunea...


si eu cred în mine si... si mie imi plac- verdele crud, buburuzele, mirosul de iarba proaspat taiata cu iz de ment-ăăăă. :) :) :)
si iubesc macii rosii, vai ce/i mai iubesc!

mosu spunea...

daaaa... si mie imi place aroma de menta
si macii imi plac, dar nu sunt printre florile preferate, nu fiindca nu ar fi frumosi, dar mi se par mult prea delicati, prea fragili...
au aripile alea mai subtiri decat ale fluturilor, iar daca i-ai rupt de pe camp, mor imediat...

9 spunea...

macii nu se rup, sunt frumosi acolo unde cresc.
de aceea ii si iubesc, sunt atat de delicati incat poti sa-i mangai doar cu privirea. :)

Neuroanchiloza spunea...

Ma tot chinui sa-mi amintesc care e strada aia. Probabil obisnuita fiind de ceva timp cu pantele abrupte locale, nici n-as mai baga de seama ca terenul nu-i plan :)

mosu spunea...

musai sa existe! :) daca n-ar fi existat ar fi trebuit inventata...

Neuroanchiloza spunea...

Si pesimistul optimist se cheama apocaloptimist intr-un cuvant ;)

mosu spunea...

:)) ei uite, cat sunt eu de mos, dar de apocaloptimist nu mai auzisem...

madalina spunea...

:)
>:<

:***
;)


cristina spunea...

"Mai mult ca orice contează urmele pe care le lăsăm în urmă; mai ales cele pe care le lăsăm în suflete" - asta marcheaza la citire, Mosule, pare simtita si inteleasa :)

Si 8-ul introspectiv e intr-un fel :)

mosu spunea...

:) o fi simtita si inteleasa dar cred ca nu prea tinem cont de asta, ci tot de "realizarile materiale"...
si 8-ul...
nu ma gandeam ca o sa se lege cineva de 8-ul meu! :))