duminică, 28 iulie 2013

Home sweet home


mi-au placut in state:
- pajistile verzi cu flori din jurul caselor, magazinelor, companiilor, soselelor
- organizarea/eficienta la nivel de business
- calmul
nu mi-a placut in america
- LA
- evident degradare la toate nivelurile dar mai ales al educatiei
- tips-urile rasarite ca ciupercile; parca am fi la turci…
o concluzie rapida si la cald
- america nu mai e a americanilor

romanii sunt de doua ori mai destepti decat americanii si de zece ori mai indisciplinati; roughly speeking...…

am intalnit cu siguranta cel mai mare fund din lume; era negru si n-ar fi incaput in niciun autoturism care circula in romania…

cu al meu nokia 3310 de pe vremea lui pazvante m-am simtit in state exact ca un neanderthalian cu silexul la brau; si sincer nu l-am folosit nici cat un silex caci se pare ca partea electronica e mult prea veche pentru america si nici nu e ascutit; la paris si la amsterdan a mers!

cea mai frumoasa femeie pe care am vazut-o in state a fost o chinezoiaca care m-a dus cu masina la aeroport in LA si pe care am asteptat-o la poarta hotelului 20 de minute; papusa de portelan!

am vazut o mireasa in tenisi! in fine, nu ma pricep, or fi fost conversi.

americancele sunt lipsite de feminitate; nu tu un decolteu indraznet, nu tu o fusta deasupra genunchiului (n-am vazut decat doua trei fuste in doua saptamani), nu tu o rochie eleganta; ca sa nu mai vorbesc de un ciorap ca o manusa sau un pantof cu toc inaltut; toate in slapi, tricou si pantaloni scurti si cu pulpele cat nucu de la poarta popii la vedere

acum am inteles de ce salt lake city se numeste salt lake city: maaaama cata sare…

in america traiesc multi barbati, cateva femei si o specia androgina de femeie-barbata care se imbraca precum un barbat, se poarta ca un barbat, vorbeste ca un barbat, dar zambeste ca o femeie…  

cea mai misto stewardesa peste care am dat in state a fost un baietus de vreo 25 de ani in zborul spre idaho falls; cred ca era japonez de fel

in zborul de cinci ore intre coasta de est si cea de vest poti sa asculti muzica doar daca ti-ai adus casti de acasa de la mama; sau daca cumperi de la producatorii locali, din avion; asa-i, sau m-au dus pe mine cu presul?! de altfel nu poti face prea multe fara sa scoti banul; nimic nu mai e moca; vrei sa lasi bagaj la cala?! scoti banul! vrei sa asculti muzica?! scoti banul! vrei sa mananci ceva?! scoti banul!  vrei acces la internet?! scoti banul! vrei sa te scarpini in nas?! scoti banul! mmm… ultima s-ar putea sa fie moca totusi…

am dat peste o stewardesa care avea 100 de kile cel putin; p-un picior; si alta care trebuie sa fi avut peste 80 de ani; nu se vedea prea bine ca era acoperita cu smelecleuri; are they allowed on bord?!

singura doamna cu taior pe care am vazut-o in state avea un rucsac cat toate zilele in spinare si o valiza mare in mana; nu se asortau deloc la taior…

in cursa delta airlines peste ocean n-am putut sa inchid un ochi; pe partea mea avion era responsabila o stewardesa maaaare si neagra si urata; cum inchideam ochii cum o visam ca se apropie de mine ranjnd malefic "do you need something sir?” si ma trezeam brusc cu picuri reci de sudoare pe sira spinarii…

romania se vede foarte frumos din aer, chiar neasteptat de frumos; mai nasol e cand cobori cu picioarele pe pamant…

18 comentarii:

Irina spunea...

Ma bucur mult ca ai ajuns cu sanatate. Bine ca macar de sus se vede Romanica altfel. De jos o stiai oricum.
Acum trage-ti sufletul si odihneste-te. Asteptam cuminti povesti.

Neuroanchiloza spunea...

Ei, ei, Mosule, asa-i fomeia americana, mai barbata, inclusiv atunci cand pare papusa de portelan :p Nu pune muraturi cu mama soacra, nu pupa moaste saptamanal, nu face copii si asteapta sa-i creasca bunicii si candideaza la presedintie cand o inseala barbatul, asa cum frumos ne invata matusa Hillary. O fi rau? :)

earthwalker spunea...

"dar zambeste ca o femeie…"
m-a induiosat remarca asta. parca zici de cateii aia mari care cred ca sunt mici si vor in poala:)

mosu spunea...

@irina
tragem, ca avem ceva de tras, irino :) ; si-apoi or veni si povesti, de ce n-ar veni, nu?!

mosu spunea...

@na
pai eu stiu ce sa zic?! deci tu zici ca de-aici vine feminitatea romancelor; si glezna fina, si corpul ca o vioara si obrazul delicat, din gogonelele alea puse cu soacra si din moastele cele sfinte si din cumintenia cand vine vorba de presedintie :)))) pai de-i asa zau daca stiu sa spun cum e mai bine…

mosu spunea...

@earthwalker
:) pana la urma poate asta e cel mai reprezentativ pentru femeie, zambetul, nu?!; si asta le face sa fie frumoase…
toate bune?! foarte bune?!

earthwalker spunea...

nu stiu daca chiar le face frumoase numai zambetul. eu ziceam ca ele nu stiu cum arata:) daca le-ar spune cineva unora (multora, mai ales celor care depasesc greutatea si/sau varsta) sa nu mai poarte pantalonii aia scurti toata vara , ar fi o tara putin mai frumoasa.
da niste poze cu mosu in america nu ne arati ;)?
bune, mosule, bune.

mosu spunea...

:) daaa, cu siguranta ca ar fi putin mai frumoasa...
pozeee... n-am; in primul rand nu prea am avut timp sa fac, apoi cu mine n-am decat una, dar imi pierdusem si barba si mustata si ochelarii, deci as fi fost cu greu recunoscut ;)
ma bucur!

Neuroanchiloza spunea...

:)) Mosule, numai cu vioara si cu mersu' leganatu' n-ajungi prea departe nicaieri pe planeta acum, pe praful asta.

mosu spunea...

@na
aici m-ai pierdut, pe bune...
vioara?! mersu leganatu?!...
atunci ce-ar trebui ca sa maerga treaba, un aspirator?!

angi spunea...

Bine ai revenit, Moşule!
Se pare că ''fie pîinea cît de rea, tot mai bine-n ţara mea''.
:))

Cora_ spunea...

Mai era si aia cu "nu ne vindem tara".:))

Mosule, mi-a placut tare comparatia cu vioara. Dar ce folos ca e aproape intotdeauna vioara doua... dar parca-i pasa de asta violoncelului? :)

mosu spunea...

@angi
multumesc de urare!
eii... paine e buna cam peste tot; depinde insa cu ce-o ungi pe deasupra... ;)

mosu spunea...

@cora
tz, tz, tz....

comparatia corpul femeii - vioara?! din pacate nu-i deloc originala; s-au trezit alti destepti inaintea mea; ce mi se pare insa importanta de notat e ca eu nu vad asemanarea decat in mica proportie ca una fizica, ci mai degraba din punctul de vedere al muzicalitatii
si una si alta canta si incanta... (sau ar trebui) ;)

Rudolph Aspirant spunea...

Mie nu mi-a prea placut asa de la prima vedere chestia aia cu "America nu mai e a americanilor", insa dupa ce am baut cateva guri de cafea si am fumat o tigara, si mi s-a mai limpezit creierul mahmur, mi-am adus aminte ca America este ca o oglinda atunci cand te intalnesti cu ea prima oara, si ei chiar ii face placere totodata sa fie reflectata de lumea cea mai diversa, asa ca nu cred ca s-a suparat pe tine, ba chiar dimpotriva, pt ca America are o sansa destul de buna sa dainuie in continuare o vreme destul de buna, chiar si in ciuda Americanilor, ori care or fi aia, nativi indigeni, etnici UE, sau din Asia, sau de oriunde. Din acest punct de vedere, ma gandesc acuma la modul ff speculativ, desi poate nu prea pare, America e chiar o tara destul de feminina, desi structural e construita pe principii destul de patriarhal masculine, tocmai pt ca se pare ca ideea de femininitate e aia cum ca nu prea exista asa ca o chestie de sine-statatoare, ci e doar aia reflectata prin ochi de barbati, cu femeia fiind/existand mai mult ca un soi de obiect al privirii si descrierii barbatilor, (desi nu stiu daca e chiar asa, dar asa se zice in lumea culturala majoritar iudeo-crestina de ceva vreme, cu oarecare naduf ce-i drept, asa am avut eu impresia).

mosu spunea...

@rudolph
mda

Anonim spunea...

Chiar asa, Mosule, mai povesteste cum si ce mai e prin America, caci tare mi-s curioasa si de parerea altora. Eu zic ca America se duce-n cap, e de nerecunoscut ce s-a degradat in ultimii 10-12 ani, din toate punctele de vedere: moral, social...

mosu spunea...

:) america a fost si s-a dus; nu am avut timp sa studiez ce se intampla cu adevarat in societatea americana; au fost doar impresii superficiale in viteza...