marți, 29 aprilie 2014

Dragoste parinteasca

6 comentarii:

Crisa spunea...

cât de frumoase sunt :)..le ador :)
eheee...așa-i cu dragostea părintească ..nu are limite :)

mosu spunea...

:) ma gandeam eu ca tie are sa-ti placa!
si tot adun la +1 aia sa stii; nu stiu cum apar dar eu ii adun ;)

Crisa spunea...

te-ai gândit bine ;) sunt florile sufletului meu :P
upss...m-ai prins :)..și eu am crezut că nu sunt vizibili :)...glumesc :)
mă bucur că îi aduni :), sunt dați cu drag ..chiar dacă sunt mai silențioși :)

doar cercei spunea...

minuuunate!

mosu spunea...

@crisu
:) multumesc!

mosu spunea...

@doarcercei
:) eu zic ca sunt mai mult decat minunate; cel putin asta din prin plan, e grijulie ca o mama, cum strange ea in brate puiul mov... ;)
celelalte trebuie sa fie tatii, cum vegheaza ei superior din apropiere scena... ;)