marți, 5 august 2014

De ce orice femeie trebuie să aibă un iubit

Ca să aibă cui spune chicotind: “Ştii, astăzi am făcut o nebunie. Mi-am închis umbrela, mi-am scos pantofii şi am venit acasă lipa-lipa prin ploaie".

23 de comentarii:

el_zorabb spunea...

spectaculoasa femeia asta, domnule!

Dan spunea...

Dar si pentru ca orice iubit trebuie sa aiba o femeie...

mosu spunea...

@ el_zorabb
:) nu i-as spune “spectaculoasa”, dar uneori trebuie sa iesim din haina cu care imbraca dejurimprejurul si sa pipaim cu talpile goale ploaia...

mosu spunea...

@dan
Absolut! Si reciproca este adevarata. Si un barbat are nevoie din cand in cand de o astfel de marturisire.

Crisa spunea...

mmm..cea mai frumoasă nebunie :)
te eliberează și relaxează :)

mosu spunea...

care e cea mai frumoasa nebunie?! sa lipai cu parul despletit prin ploaia de vara sau sa-i soptesti chicotind la ureche "stii, astăzi am făcut o nebunie; mi-am închis umbrela, mi-am scos pantofii..."?!
mmm... dar ce devreme te trezesti!

Cleo spunea...

Ca sa inteleaga in fractiune de secunda din privirea lui, ca a inchis usa doar ca sa ii uimeasca sufletul.

Crisa spunea...

prima nebunie nu o exclude pe a doua ...nici invers...dimpotrivă prima o generează pe a doua :)...
atunci când picăturile de ploaie îți ating pielea ..cand lipăi cu părul despletit prin ploaie ..cu picioarele goale ..te cuprinde o fericire divina...ba chiar zâmbești când privești oamenii din jur ce caută să se ascundă de ...ploaia de vară :) , apoi ...apogeul ..să îi șoptești celui drag ...această nebunie :)
hmm..am cam debitat :) de la oboseală :)...dar cred că o să îmi prinzi ideea :)

mmm...devreme la 7??..hmm, este cam târziu ..ținând cont că mă trezesc la 6 dimineața ..în fiecare zi :)

mosu spunea...

@cleo
imi pare rau dar nu am inteles ce ai vrut sa spui...

mosu spunea...

@crisu
:)) asa deci! e foarte bine...
inseamna ca am intuit bine, n-am spus prostii...

Cleo spunea...

era inca o varianta la "de ce"-ul tau...dar daca trebuie sa o explic isi pierde farmecul.
E vina mea, n-am conturat clar imaginea. :)

mosu spunea...

intelesesem ca e o alta varianta dar ideea cred ca e prea legata de gandurile tale ca sa o inteleg
privirea lui - inchis usa - uimit sufletul... mmm...

Crisa spunea...

yep :) stai bine cu intuiția ;)

Irina spunea...

Acest imperios "trebuie" e aproape crud. Sau poate doar mie imi pare astfel.
Nu orice femeie ar face nebunia asta, stii bine. Si nu toate care fac asta au si un iubit care sa le dezmierde cu un " nebunatico!"
Dar ai dreptate, trebuie, ar trebui...

Cora_ spunea...

“Ştii, astăzi am făcut o nebunie. Am deschis turela la masina sa simt stropii de ploaie cum imi cad pe fata... apoi prinsa fiind de atmosfera ploii varatece, am uitat ca sunt in masina ta si-am inchis ochii"... :)

mosu spunea...

@irina
eu plecasem de fapt invers, de la faptul ca avem uneori, barbati sau femei deopotriva, mici placeri mai mult sau mai putin "vinovate" pe care nu avem cu cine le impartasi (datorita vinovatiei desigur) si se pierd in neant...

mosu spunea...

@cora
:))) asta e un maximus al placerilor vinovate; dupa una ca asta poti ajunge direct in rai!!!

Irina spunea...

Tocmai de aceea le mai scriem, Mosu. Cum le-am putea tine captive aceste inrouarari de ganduri? N-ar plange ploile degeaba ca n-au paparude sa le lipaie cu talpi goale?

Irina spunea...

Sper doar că eşti într-un concediu luuung, pentru care trebuie să fii invidiat de cititorii tăi. Altfel ne bagi binişor la gânduri...

mosu spunea...

da, a fost si un concediu luuung si alte trebi...
acum s-au cam gatat si o reveni linistea...

Irina spunea...

Oh, nu ai idee cum e din partea astalaltă a ecranului. Bine că ai revenit...
Și cu daruri!

Zaraza spunea...

asta cu ''sa pipaim in talpile goale ploaia'' e prea tare Mosule!

imi plac ploile
am o umbrela colorata pe care o port asa de kinki :D

mosu spunea...

:) cred ca ar trebui sa ne placa tuturor ploaia, caci ne spala de dejurimprejur si ne lasa sa fim singuri cu noi insine...