luni, 17 noiembrie 2014

mmm...

poate ca totusi mai e o raza de speranta...

17 comentarii:

Irina spunea...

Mai e, trebuie sa mai fie...

mosu spunea...

:) eu credeam ca s-au imprastiat prin alte zari...

angi08 spunea...

Speranta moare ultima, Mosule... :)

mosu spunea...

ai dreptate angi, e recunoscut! si eu cu a mea cand o vad ca abia mai palpaie, o mai intarat acolo, mai bag un bat s-o rascolesc sa capate oleaca de valvataie; dar eu vorbesc de semne, de semnele alea care iti arata ce o sa fie, cum e de exemplu rotirea ametitoare a ciorilor care prevesteste furtuna! ei bine semnele astea imi arata ca ceea ce astept eu cel putin de la ziua de maine nu are sa se intample!
(desi culmea, premise sunt)

angi08 spunea...

hmmm... simt asa o adiere de pesimism sau doar mi se pare? Nu stiu care iti sunt asteptarile - cele imediate sau de viitor - dar am o intrebare pentru tine: ''Tu crezi in minuni, Mosule?'' :)

mosu spunea...

nu-i o adiere, e o vijelie...
siii... nu, nu cred in minuni!
in lucruri minunate da, dar nu in minuni!

angi08 spunea...

Ooooo... pai de asta nu ti se intampla! Trebuie doar sa crezi! Cu cea mai adanca convingere.Trust me!
p.s. Pot sa-ti fiu de folos in vreun fel?

mosu spunea...

minunile se intampla doar in povesti, in viata reala nu exista minuni decat daca le produci singur
dar promit sa mai meditez asupra subiectului
comentariul meu din insemnare se referea strict la ceea ce s-a intamplat la ultimul vot si implicit la ceea ce ne modeleaza dejurimprejurul...
deja ai fost :) l-ai adus pe chopin...
multumesc

angi spunea...

A, daca despre asta este vorba atunci la mine este deja tornada :)) eu nu mai cred ca cineva mai poate face ceva. Este metastaza.
In schimb, am citit ceva care mi-a placut, asa ca idee si mi-a atins sufletul stiind ca SI FIICA mea - care e in Londra de 2 ani - a stat 6 ore sa voteze...
''Ati plecat din Romania ca sa-i lasati locul de chirurg baiatului mai putin talentat dar fiu de rector.

Ati plecat din Romania pentru ca fata sefului e cea care trebuia sa ajunga asistent universitar.

Ati plecat din Romania pentru ca e imposibil sa traiesti dintr-un salariu de profesor de engleza in satul in care te-ai nascut.

Ati plecat din Romania pentru ca e greu sa faci profit atunci cand toate constructiile sunt castigate de firmele cu pile politice.

Ati plecat din Romania ca sa le faceti loc lor: hotilor, plagiatorilor, nesimtitilor, incompetentilor, ticalosilor. Dar nu v-ati uitat casa. Ati continuat sa sperati.

Nu-ti poti ingropa tara. Nu o poti privi linistit, de la televizorul tau din strainatate, cum se prabuseste sub conducerea unor sarlatani. Cum devine mosia baronului Munchhausen si a celor 40 de hoti care se sprijina intre ei. Totul are o limita, chiar si in Romania. "Ajunge!", ati spus.

Si atunci ati iesit in strada. Nu ca sa daramati guverne sau sa instaurati egalitatea intre oameni. Doar ca sa votati. Au incercat sa va blocheze. Au refuzat sa infiinteze mai multe sectii de votare pentru voi. Si-au batut joc de voi trimitandu-va in orase aflate la 300 de kilometri distanta. V-au insultat ca va dati votul pe covrigi sau pe 40 de euro.

Dar voi ati ramas in strada. Ati ramas in picioare ore in sir, la coada, in frig, in ploaie, cu vecinii vostri straini privindu-va ca pe niste ciudatenii barbare. Si cu voi ridicand din umeri: “Ce sa facem? Asa-i la noi in Romania”. V-ati sunat parintii si prietenii ramasi acasa si i-ati rugat "cu cerul si pamantul" sa mearga sa voteze. Daca nu pentru ei, atunci macar pentru voi.

Ati ramas in strada pentru ca voi credeti inca in acel vis numit libertate. Voi inca credeti ca se poate. Voi sunteti rezultatul cel mai frumos al Revolutiei de acum 25 de ani. Voi: medici, tamplari, bucatari, functionari, voi sunteti elita noastra.

Indiferent cine a castigat alegerile, ne-ati dat o lectie. Noua, celor ramasi in tara. Noua celor obositi, cinici sau fara speranta. Ne-ati spus pe zeci de mii de voci ca va pasa.

Va multumim.

Impecabil,Vlad Mixich !

mosu spunea...

da, frumos spus! imi place tipul, mai citesc si eu din ceea ce scrie...
si da, cred ca a fost o treaba execelenta ceea ce s-a intamplat si prinde atat de bine Vlad Mixich (spus si de mine anterior); oamenii n-au spus "gata, ajunge" cuiva anume neaparat, au spus gata statului deoparte, in afara jocului...
si au intrat in joc cu toata vointa lor...
frumos si de apreciat!

Zaraza spunea...

Mosule,

Nu in minuni trebuie sa crezi! Ci doar in gandurile tale bune! :) Ceva asa...tzaca paca, nu se va intampla, sigur! Dar e important ca luminita d ela cataul tunelului licare! Macar stim drumul, nu? :) Feisbuc, nu ai matele? :) Si da. Speranta, ultima moare! Eu am votat omul. Vorba lui taraganata, apasata si calma. E mucalit ca tine :). O sa fie bine, ai sa vezi! Otzara mai bine|! Sper sa scapai de mazarica :D Acolosa la Constanta la tne:)

Te'mbrazti, Zaraza!

Zaraza spunea...

scuza-mi lipsurile gramaticale si literele nepuse. am scuze pt amndoo. la gramatica, mai chilueam fiindca ma trimtea mama inainte de scoala sa pasc fro 40 de oi si nu ajungeam prea des la ora si la scoala... ia rpt lipsurile literelor... mi s-a varsat un pahar de campari pe tastatura :D si d-atunci, tre sa apas raspicat pe litere si uit mereu :D

mosu spunea...

mi-a placut mesajul tau zarazo; ba chiar m-a facut sa rad, auzi "e mucalit ca tine"... :)) cum te-ai prins tu din doua vorbe si trei povesti ca sunt mucalit ca nea iohannis nu stiu, dar cam ai dreptate... :)
trebuie sa recunosc si ca filozofia mea e "nu cred in nimeni si nimic, ci doar in mine"...
feisbuci n-am, la ce mi-ar trebui?!
iar tastatura stricata sper ca a meritat si campari-ul ala n-a mers singur, ci a mai fost si altceva mai consistent pe langa el ;)

Zaraza spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Zaraza spunea...

e, de te facui sa razi, e tot ce conteaza! dar eu cred ca doar ai zambit asa usor pe sub barba; am tot frecat globul meu de sticla si razand in hohote te vad doar cand te gandila nefasta’n talpi :D
cu mucalitul ma ajuta globul si intuitia. inteligenta mea ce-a de toate zilele... :D

filozofia ta nu-i rea doar ca nu poti sa generalizezi; cum adica sa nu crezi in nimeni si nimic? nu crezi in moarte? nu crezi in stele? nu crezi in soare? iata cateva certitudini strong care iti dau de-a dura filosofia ta de mos conservator :D!

feisbucu e bun ca poti bucura mai multi omusori /OMUSOARE nu fii egoist si fa-ti macar o pagina pe care sa o numesti Pagina lui Mosu. iti spun sincer si fara sa rad de matale: curcubeul de cuvinte, increngaturile si maracinisul povestilor tale trebuiesc scoase la lumina soarelui. sa poti incalzi cat mai multe suflete infrigurate sau nu, de o asa tarasenie frumoasa !
Campari a mers cu suc de portocale; dar zau ca imi doresc mai multa consistenta. ca tot se apropiu Craciunul! poate vine Mosu...?! hi hi hi

mosu spunea...

:) ai cam avut dreptate si de data asta zarazo, n-am ras, doar am zambit, insa nu usor, ci sanatos, cu gura pana la urechi...
cu feisbucu zau ca ma pui pe ganduri; sper sa ma ridic repede
cat priveste chestia cu crezutu noi vorbeam despre minuni, despre incredere im ceva/cineva, despre speranta; eu la asta ma refeream, caci nu astept sa-mi vina nimic de la nimeni, imi caut singur, iar tot ce vine moca e bonus...

Zaraza spunea...

hai feisbucu...hai!

ridica te si umbla... :)

Numai bine!