luni, 16 februarie 2015

Credite la îndemâna oricui

Acum eşti mai aproape de tot ce îţi doreşti prin cel mai avantajos credit de nevoi personale. Simplu şi flexibil, dobândă zero, fără acte, fără dureri de cap.
Uitaţi de creditele cu ipoteci, uitaţi de creditul cu adeverinţă de venit şi chiar de cel cu buletinul. Societatea nebancară S.C. Iadul S.R.L. îţi oferă formula ideală: “Creditul pe veci! Îţi faci de cap azi şi plăteşti pe lumea ailaltă!”

Aplică acum şi te contactăm noi când ţi-o veni rândul!

Mefisto!

8 comentarii:

Mirona spunea...

tare asta! mi-a adus aminte de zanul de la TV. ala contrafacut. :D

mosu spunea...

:) era simpatic zanul de la banca; dar sa fim seriosi mirona, se compara oferta mea cu ceea ce oferea el, un 1-2% mai putin la dobanda?! pai "credit pe veci" si plata nu peste o luna ca la unii, nu peste un an ca la altii, ci pe lumea ailalta!!! unde mai gasesti asa pomana?! ;)

io-n Dushu Tau! spunea...

si pe mine m-o sunat aseara si m-am ratoit la voce-i ca e momentul sa imi stearga numarul de fix si mobil din baza de date :)) ca is client nemultumit si nu mai vreau sa aud de ei ever. Cre-ca l-am facut din vorbe :))

mosu spunea...

dushule, cine te-a sunat? zanul de la banca transilvania sau mefisto de la creditele cu plata pe lumea ailalta? ca astia din urma nu te sterg din baza de date oricat te-ai ruga tu de ei!!! ;)

Irina spunea...

Eu vreau! Ma-nscriu. Pot sa-mi fac de cap de azi? Nu vreau prea mult, discutam detalii in privat, daca accepti. Pune-ma pe lista, vreau sa fiu datoare o vesnicie. Pot face o linie de credit pentru o fericire mica de tot? Cu ce trebuie sa girez?

mosu spunea...

irinoooo... tu vrei sa-ti vinzi sufletul diavolului...
pai tu te-ai gandit cat o sa platesti pe lumea ailalta?! si o sa fie la cazan, la smoala, ca d-aia-i zice S.C. Iadul S.R.L....
iti dai seama ca daca la un credit in CHF platesti de-ti ies ochii la unul pe veci, nici nu-mi vine sa ma gandesc...

Dia Mantina spunea...

Ăsta da îndemn drăcesc, e bine aşa, nu-mi pierd raiurile de pe pământ,mă pot muta dintr-unul într'altul,dar ştii cum e atunci când ţi se dă ceva, parcă începi să îl doreşti mai puţin.

mosu spunea...

asta asa e, sunt ceva avantaje! :) dar dracu isi baga el coada si de fiecare data cand primesti ceva (mai ales gratis) trebuie sa-ti pui problema ca va veni si ziua platii...