duminică, 3 mai 2015

mare cu parcare in balcon

8 comentarii:

Crisa spunea...

bunnn...:) vreau și eu așa parcare :P

mosu spunea...

mmm... cred ca se poate rezolva!
dar trebuie sa ai un bloc mic si un balcon si mai mic
mic mic...
mic mic mic... ca din povesti ;)

Crisa spunea...

aha...ufff, și dacă nu am ...pot să mă mut în Far ??? nu de alta , dar îmi este mult mai aproape și cred că voi putea vedea parcarea mai bine :))) cel puțin până voi face rost de un balcon mic, mic, mic ca de poveste :)

mosu spunea...

un far...
da!
da, da! un far e un inceput numai bun pentru a avea balconul cu deschidere in mare...

Crisa spunea...

minunat :)acum trebuie doar să aleg farul :)..
hmm, cred că aș tinde spre cel genovez :P, deși celălalt mi-ar oferi o privire mai largă ..
mmm, grele decizii :))

mosu spunea...

mmm... n-as merge nici pe cel genovez caci nu ofera o perspectiva suficient de inalta asupra lucrurilor, nici pe cel nou caci nu are niciun fel de radacini si l-ar spulbera vantul...
trebuie sa fi construit tu unul (in ganduri desigur) acum 10, 15, 20 de ani...
eu in ala mi-as pune sperantele...

Crisa spunea...

:) hmm, m-ai prins
ai dreptate ..mi-am construit un far cu 20 de ani în urmă :)...

mosu spunea...

:)