marți, 27 octombrie 2015

Plec

Eu o să plec în UK, nu ştiu încă de ce
O să rămân probabil un an, doi, cinci, zece, o sută…
Acolo am s-o întâlnesc cu totul întâmplător pe Lily.
Da, da, chiar aşa, Lily de la crini.
Ea lucrează într-o florărie...
Sau într-o bibliotecă...
Sau e doar secretară - păstrătoare de secrete.
Pe-al nostru are să-l păstreze cu sfinţenie.
O să mă iubescă doar un pic,
Nu, nu din prima,
O să treacă ceva vreme până ne vom sorbi ceaiurile
Ea într-un colţ, eu în altul, amândoi la fereastră
La Wild Food Café 14 Neal's Yard, Covent Garden.
Nu e atât de wild pe cât pare, are muşcate în fereşti
Şi rame albastre la geamuri.
Ai părul cam rar dar îmi place zâmbetul tău a la Clark Gable
Un pic misterios, un pic plin de el – are să-mi spună.
Eu o să dau timid din umeri (nici vorbă să semănăm),
Apoi o să facem dragoste.
Începem de seara, până a doua zi dimineaţă la zece.
Ea are să se trezească degrabă în zori
Şi are să-şi arunce peste trupul gol blugii şi cămaşa de in.
Are sânii mici, fundul grozav şi un crin roşu abia sesizabil pe coapsă.
Am fugit – o sa-mi arunce ea doi pupici din podul palmei,
Unul din stânga şi altul din dreapta (geanta o va ţine pe umăr).
Are să dispară o vreme
Cât timp eu o să vizitez Tower of London, British Museum, Big Ben,
Westminster Hall, Manchester, Edinburgh, Portsmouth, York,
Nordul Scoţiei, ţărmurile reci ale galilor.
O să-mi găsesc între timp şi ceva de lucru probabil
Să spăl gemurile florăriilor, să aranjez cărţile pe rafturile bibliotecilor
Şi de ce nu să croşetez secrete pe care Lily le va deşira
Zâmbind şăgalnic la prima masă dinspre geam
La Wild Food Café 14 Neal's Yard, Covent Garden.

19 comentarii:

Ilinca Noel spunea...

Merg si eu sa-mi beau ceaiul la Wild Food Café 14 Neal's Yard, Covent Garden, poate vreun Cedric cu barba si ochi blanzi, ma va convinge ca ceaiul e mai bun decat un ness dimineata la Wiil Caffe dupa o noapte alba-albastra. :)))

DaenIris spunea...

frumos de tot, Moșu!
Dar nu vreau să te pierdem. Te rog, rămâi cu noi!
:(

mosu spunea...

@ilinca
daca vrei si merge treaba la spalat de geamuri la florarii, iti dau un semn...
de-un ceai sigur ne ramane!

mosu spunea...

@irisu
eee... ca doar n-oi pleca la capatul lumii; iucheiu e colea; si-apoi povesti pot scrie de oriunde
aaa... daca o intalnesc insa pe lily lucrurile s-ar putea schimba esential... ;)

DaenIris spunea...

Aha! Acum sunt geloasă. Cam fuoarte geloasă! :D
Dar dacă asta te-ar face fericit, atunci mă abțin. Promite-mi, totuși, că uneori o să ne mai trimiți vești despre tine.
:(

mosu spunea...

:) deocamdata strang bani de avion si-o creionez pe lily
daca-mi iese, tuleo... ;)
promit insa sa trimit vesti!

DaenIris spunea...

Pe mine, povestea ta m-a durut. Tare! Evident că n-ai nicio vină și evident că mă păstrez rațională și detașată, dar ea a actionat ca un trigger.
N-am să-ți dau amănunte, dar cam așa au stat lucrurile.
:(

mosu spunea...

:( imi pare rau sa aud asta, irisule; eu credeam ca ai luat-o ca pe o poveste cum sunt toate povestile...
si eu tot asa o iau deocamdata
desi lily.... ;)

Ilinca Noel spunea...

Ma pricep la spalat geamuri, la desenat pe geam, la spart geamuri si multe altele, de-un ceai sa iasa si-o tigare. :))))

DaenIris spunea...

Orice, numai să nu ne părăsești de tot, Moșu, că ce ne facem noi fără domnia ta?
:(
Și vezi că Irisul e tot o specie de ”Lily”. Unde mai pui că are și semn pe coapsa dreaptă :D :D :D
(Nah, că deconspirai trigger-ii!)

mosu spunea...

ilinco, te-am trecut pe lista!
cu tigara aia nu ma impac, eu fiind nefumator complet, da ne descurcam

mosu spunea...

@irisu
oooops...
naspa!
gata, nu mai plec!

DaenIris spunea...

e nașpa dacă zici ”nașpa”!! :D

Dar e bine dacă nu mai pleci. :)

Cora_ spunea...

Ei, Mosule, nu intotdeauna socoteala de-acasa se potriveste cu aia de la Covent Garden, da' mai bine sa ai de unde sa te-ntorci decat sa nu fi plecat niciodata. Zic.
Si cat mai e par, tot e bine. :))))

Te-am umplut de optimism, este?

mosu spunea...

eiii... hai ca mi-am facut socoteala; cu zece ferestre pe zi mi-ajunge de-un ceai la covent garden; la doua paie...
cu parul e mai naspa; da-l intreb pe berlusconi cum a facut, ca el arata ca nou (desi cam stiu eu ce tratament face silvio ca sa arate asa macho tot timpul) ;)

Cora_ spunea...

hahaha, excelent. bafta si sa ne trimiti si noua o vedere, sa vedem.

Diana Coman spunea...

Regatul asta e "unit" ca adica au unit ferestrele alea de la Covent Garden to mocirlele din sud-vest si alte astfel de minunatii.

Da' daca e chitit la ferestrele din poza aia, zic ca merita clar un drum macar...

mosu spunea...

am cat trecut prin europa, dar in uk n-am ajuns inca; cu siguranta voi ajunge, cine stie cand si de ce...
Wild Food Café 14 Neal's Yard, Covent Garden va fi pe lista... :)

Irina spunea...

Pentru asa o Lily, da... O sa inchin un pahar cu vin rosu pentru pastratoarea ta de secrete si a ei iubire, nu prea curanda, pentru al sau Clark Gable. Da, o sa beau pentru plecarea ta, pelerin neobosit.
Cineva trebuie sa o iubeasca si pe Lily.