miercuri, 27 ianuarie 2016

Trebuie s-o şterg

Trebuie s-o şterg din oraşul ăsta cât mai departe!
Spaţiul s-a umplut de tine
ca un tub de sticlă de înmiresmarea unei orhidee imperiale
Măcelarul din colţ a căpătat aura ta
şi de fiecare dată când intru la el în prăvălie
mă întreabă cu glas suav şi zâmbet angelic
“O cafea? Neagră, fierbinte şi fără zahăr, da?!”
Teii aliniaţi ca o trupă de balet
au primit toţi coapsele tale şi parfumul dintre sâni
Semaforul din colţ clipeşte şăgalnic
de fiecare dată când mă opresc în dreptul lui
şi-mi fac semn discret din umăr să-l urmez
În locul facturilor poştaşul îmi aduce de la o vreme
fotografii cu tine nud
Oh Doamne, cum o fi stat chircit în păpuriş
să te surprindă în ipostazele astea incendiare?!
La farmacie mi-au spus că pentru nevralgii
nu mai au niciun fel de pilule
şi mi-au dat o şuviţă din părul tău
într-o cutie minusculă de argint
Iar la radio nu mai prind niciun post
Aveţi pureci – mi-a comunicat nedesluşit depanatorul
care venise să se uite la aparat şi la sunete
Eşti nepriceput – i-am explicat eu pe îndelete
sunt hohotele ei de râs…
Trebuie s-o şterg din oraşul ăsta cât mai departe!
Spaţiul s-a umplut de tine
ca un borcan de 800 cu ardeii iuţi puşi pentru iarnă
unul lângă altul, unul lângă altul…

Iar eu cu privirea strivită de sticla rece!

9 comentarii:

Interzisa spunea...

mereu m-ai incantat cu scrierile tale, mosule.

mosu spunea...

:) multumesc interziso! deci chiar daca nu lasi nicio vorba tot iti plac, da?!

DaenIris spunea...

:) Frumos!
Interesant este că și eu am decis s-o sterg din peisaj. Tot azi. Dar matale o faci mult mai frumos. Cu grație și lirism. Eu ies ca o furtună...

mosu spunea...

am vazut ca o pusesi de-un iris rece...
pai nu prea-i bine!

BlueIceberg spunea...

Da, pentru că...

E iarnă in mine și e viscol in noi,
Glaciale priviri nasc ochii tăi goi,
Cuvintele îngheață cât încă sunt gând:
De azi ninge cu reci nerostiri pe pământ.

...ca să zic ”așea”... :D

mosu spunea...

frumos zici tu asea! siii... trebuie sa recunosc ca nu prea pot sa te contrazic; mi s-a cam acrit si mie de "viscol"; m-as cam duce in tarile calde... ;)

BlueIceberg spunea...

nu-i frumos, dar n-am găsit alte rime! :D
Da' pe matale cine te-a supărat? :) Că păreai bine-merci...

mosu spunea...

toata lumea! bineee... cu mici exceptii :)

BlueIceberg spunea...

haida bre, Moș, chiar toată lumea??? :(