joi, 17 martie 2016

Gând

Recunosc, sunt crud! Îmi plac oamenii frumoşi şi deştepţi!

14 comentarii:

Irina spunea...

Si ei pe tine... Chiar si cei care, fizic, nu iti "stiu" frumusetea.
Dar care se bucura de ea citindu-te si imbogatindu-se in suflet. Permanent.
Deci, fii cat de crud vrei, e foarte bine.

mosu spunea...

:) nu vreau irina, vrea ca oamenii sa fie frumosi si destepti! unii sunt!
ma bucur ca ai mai dat un semn aici!
eu cum mai intru acum pe blogul tau?!

Irina spunea...

O sa iti trimit eu iar o invitatie, insa ma mir, trebuia sa fi functionat deja cea veche. Oricum... nu prea mai scriu. Traiesc.

Cora_ spunea...

las' ca te coci matale... :))))

mosu spunea...

asa ma gandeam si eu! dilema dupa coptu asta e: o sa-mi placa tot sau n-o sa-mi mai placa nimic?! eu sper sa nu!

io-n Dushu Tau! spunea...

si eu, doar ca nu vreau sa ii iau acasa, lasa par pe sapun :D

mosu spunea...

:) foloseste sapun lichid, dush! ;)

Cristina spunea...

Tratament anti-cruzime se găsește la tot pasul.
Uneori ne vedem forțați sa ne vindecam de cruzimea asta de care pomenești tu, si tare urat mai e.

mosu spunea...

asa e cristina! trebuie sa stam bine intepeniti in scaun ca sa ducem gandul asta pana departe... :)

Anonim spunea...

Toţi iubim frumosul. Iar dacă e îmbinat şi cu inteligenţa e perfect. :)

9 spunea...

Of! Eu sunt anonimul, 9. :)

mosu spunea...

Ohooo... nu-i nici pe departe asa, desi ai zice ca-i de bun simt sa fie cum spui tu. Nu, nu-l iubim toti, asta e clar! Iar exemple sunt pretutindeni. Numai mass-media singura produce atat de mult nefrumos si mizerie incat ar fi de ajuns sa ne scoata din minti. Dar nu ne scoate, pentru ca multi oameni, prea multi, mult prea multi stau cu gura cascata la nefrumosul asta si plescaie...

DaenIris spunea...

Despre asta gândim la fel, recunosc! Pe ceilalți...ii tolerez.
Cruzime, zici? Da, ca și in binecunoscuta lege a evoluției!

mosu spunea...

:))))