marți, 1 martie 2016

Tu eşti doar o femeie

nu voiam să crezi altceva, nu era vorba doar despre sex
venisem să-ţi spun asta, în câteva zile urma să plec
la capătul lumii, iar tu nu erai încă hotărâtă
când am vorbit de dragobete
arătai atât de grozav încât abia puteam să respir
aveai blugii ăia bine croiţi pe trup
de-ţi făceau picioarele şi aşa lungi, până la cer
îmi venea să-mi smulg ochii de durere
i-am şi scos de altfel când te-ai întors să închizi fereastra
şi i-am pus în cutia cu bile ming
iar bilele le-am tot răsucit nervos între degete
aşteptând să te hotărăşti
apoi te-ai dus să deschizi fereastra din nou
căci aerul se încinsese între noi
ca între două armături puse sub tensiune
între care circulă sarcini electrice tu tăceai
ştiam că o să ajungem aici de când te-am văzut prima dată
eram o troie ce trebuia ocupată şi calul tău era deja înăuntru
inima începuse să-mi bubuie iar genunchii se înmuiaseră
ce dracu sunt bărbat mi-am zis iar tu eşti doar o femeie
şi am continuat să te urmăresc cu privirea vreme de cinci ani încheiaţi
soldaţii tăi coborau în fiecare dimineaţă când dezveleam pleoapele
şi nu se mai întorceau îndărăt nici seara când le-nveleam la loc
cotropindu-mă cu fiece ivire a zorilor
şi a viselor
asta până miercurea trecută când căutându-mă
am descoperit că înăuntrul meu nu mai erai decât tu
venisem să-ţi spun asta
dar nu erai încă hotărâtă
să mă iubeşti…


13 comentarii:

DaenIris spunea...

wow! :)
Ce splendid mărțișor pentru femeia iubită!
Dacă aș ști cum se simte invidia, probabil că acum ar fi momentul să fiu invidioasă. :)

DaenIris spunea...

M-ai convins! Tocmai am constatat că sunt indrăgostită de cuvintele tale. :D

mosu spunea...

:) povestile pe care le scriu sunt in mare parte (nu toate si nu total) inspirate din realitate, fara sa fie "realitatea"! deci invidia aia de care vorbesti ar trebui sa fie mica; mica, mica, mica!

DaenIris spunea...

E drept, rareori ceea ce scriem e doar ficțiune. :)
Știi ce e mă frământă pe mine? Care e relația dintre noi și cuvintele noastre?
Cât ne reprezintă ele? Fiindcă se cunoaște faptul că ele pot fi o mască (vezi, de exemplu, persoanele care una spun si alta fac. Politicienii, mai ales!)

Nu pot fi invidioasă. Nu fac nimic in stilul concurențial. Și fără să mă impăunez cu o falsă moralitate, niciodată n-am vrut până la capăt ceva sau pe cineva care aparținea altcuiva. Mereu am ieșit din scenă inainte de a provoca ceva...iremediabil. :)

mosu spunea...

:) e greu de spus cat ne reprezinta cuvintele; fiecare are alt mod de exhibare; pe net insa, la adapostul anonimatului (partial sau total), probabil ca ceea ce spunem ne reprezinta in mare masura...
sau invers! caci cine suntem cu adevarat?! ceea ce vede lumea sau ceea ce credem noi despre noi?!

Crisa spunea...

dragă moșule,numai tu știi cum să bucuri suflețelul pe aici :)diamante îți sunt cuvintele ;)
primăvară senină să ai !!:)

mosu spunea...

diamante e prea mult! ghiocei ar merge mai bine! :)
multumesc pentru cuvinte!

DaenIris spunea...

Nu mi-e prea clar cine sunt, dar cred că ai dreptate in privința exprimării noastre pe net.
:)

Cristina spunea...

Cu cat mai nehotărâtă, cu atat mai adorata.
Este o formula deloc secreta.
Plus ca....nu e chiar de colo capătul lumii. Trebuia sa o iei mai din aproape aproape pana cand s-ar fi trezit pe nesimțite la brațul tau, sub respirația ta, la capătul lumii....
Ghiocei si zambile. In special zambile. multe....sa ne parfumeze diminețile ce vin forțat peste nopțile noastre.

mosu spunea...

Cu cat mai nehotărâtă, cu atat mai femeie... :) adorabila desigur!

9 spunea...

Moşule, moşule...cum te încrezi tu în darurile greceşti. :)

mosu spunea...

toti barbati se incred mai devreme sau mai tarziu; iar ce-i ce n-o fac nu sunt mai fericiti! ;)

mosu spunea...

barbatii, bineinteles!