sâmbătă, 6 august 2016

matinale

adunǎm gâze mici
de cele mai multe ori cu ochiul liber
degetele le pǎstrǎm neatinse pentru mângâieri
le aşezǎm în formǎ de fluturi
ce se destramă la prima adiere de vânt

am aduna pluriclorocopteri
dar sunt atât de mici încât nimeni nu ştie cǎ existǎ
poate nici eu n-aş fi ştiut dacǎ nu apǎreai tu
uite acolo pe frunza de brustur un pluriclorocopter
l-ai luat cu vârful buzelor şi mi l-ai aşezat pe obraz
eu am simţit o înțepăturǎ fierbinte

palmele mi s-au schimbat iremediabil de-atunci!

3 comentarii:

DaenIris spunea...

Imi place! Dar nu comentez mai mult, că mă tem să nu provoc vreo ”predică” pe blogul tău, Moșu'.

mosu spunea...

recunosc ca nu ma impac cu predicile, dar comentariile le accept orisicum ;) doar sa fie de bun simt!

DaenIris spunea...

Nici mie nu-mi plac predicile. Și fără voia mea era să stârnesc una la postarea precedentă. Așa că voi fi atentă ce comentez, ca pe viitor să evit astfel de situații.