vineri, 6 martie 2020

ochelarii mei noi

cu ultima pereche de ochelari am dat lovitura
nu numai că văd contururile mult mai clar
dar le pot frunzări interiorul de exemplu cuvintele
de fiecare dată când rostești un cuvânt
eu îi văd prin oglinda lui O rădăcinile
așa cum pescarii văd prin solzii de apă
foamea peștelui nepăsător sau simțurile
la fiecare atingere a primăverii ce se înfășoară
ca un fir de mărțișor în jurul unei dorințe subțiri
simțul acesta focalizează prin lentila ochelarilor
cu atâta intensitate încât interiorul meu arde
șiii... nu în ultimul rând trupul tău
pe care de fiecare dată când îi rotunjesc cu privirea conturile
îl descopăr prin lentilele noilor mei ochelari că nu e
căci eu sunt înăuntru
și înăuntrul e totul
altceva nimic

2 comentarii:

Crisa spunea...

Tare frumos iti este condeiul! Hmm, vreau si eu asa pereche de ochelari, parca spun o poveste :)... imi place cum privesti cuvantul :)

mosu spunea...

Multumesc! 😊 Eu cred ca fiecare dintre noi are niste ochelari din astia, trebuie doar ajustata focalizarea. Aici cred ca sunt probleme, la focalizare. Fie e facuta pe zone non-importante, fie e prea putin adanca, fie ochiul nu are destula rabdare…