vineri, 10 noiembrie 2023

Și fantomele citesc

 Aseară eram la bibliotecă și citeam. Conacul Bântuit de V. E. Schwab. Credeam că a plecat toată lumea și sunt singură, lumina era ușor difuză, numai bună de citit. Mă așezasem pe burtă și mă adâncisem în citit, uuu, ultra romanul, când simt o talpă pe spinare. N-apuc să mă dezmeticesc și cineva mă saltă de-un colț și începe să tragă. Sar în picioare și îl văd pe tăntălăul care mă ținea de fustă. Ochi în ochii mei. Un ochelarist cu trei tuleie în barbă și patru cărți sub braț. Când m-a văzut mai să le scape. Tremura din toate încheieturile. Mă scuzați, credeam că e un cearceaf căzut. Auzi la el, mucosu. În fine, când a înțeles cine sunt, mi-a dat un bilet să i-l duc lu mumă-sa. Dulce copilul. 
(700)  

(pentru Jokeri de cuvinte) 

Niciun comentariu: