vineri, 23 ianuarie 2009

Polen

Doi copilaşi de vreo cinci şase ani, un bǎieţel şi o fetiţǎ, sǎrǎcǎcios îmbrǎcaţi, se joacǎ pe trotuar cu pietricele şi frunze. La un moment dat se agaţǎ de gardul de plasǎ al unei case şi îşi continuǎ joaca pe verticalǎ. Nu dupǎ mult timp proprietarul casei iese în uşǎ şi strigǎ la ei:
- Ce faceţi mǎ aici? Ce staţi agǎţaţi de gardul meu aşa ca maimuţele?
Bǎieţelul, mai mǎricel, îi rǎspunde rar, fǎrǎ sǎ clipeascǎ:
- Noi nu suntem maimuţe nene, eu sunt melc şi ea e lâmǎ…

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-am amintit de bancul cu fetitza care voia un iepuras si, intrebata fiind de ce culoare, a raspuns inocent: "cled ca pe pitonul meu il doale in cul de culoale!"

Anonim spunea...

mie mi-a amintit de niste tiganusi extrem de frumosi, sora si frate, pe strazile alea din apropiere de lipscani. m-au vazut ca faceam poze la niste porti si case si m-au rugat sa le fac si lor si sa le aduc. stiau sa pozeze, parca erau de meserie. dar intre timp am uitat care era locul si nu am putut sa le duc. i-am si pictat dupa pozele alea, au aparut in 2 expozitii. uite asa te trezesti cu datorii :( daca ajung celebra or sa ma gaseasca ei pe mine vazand picturile:)))

mosu spunea...

@madelin
da, haios bancul; adevarul e ca pentru cei cu apetitul mare nuantele nu conteaza; e valabil si in viata reala
@earthwalker
Ooo… eu zic mai bine sa nu te gaseasca. Caci daca o sa ajungi celebra (ceea ce-ti doresc din tot sufletul) si o sa se adune si anii…. nici nu-mi vine sa ma gandesc cat o sa-ti ceara, mai ales ca se tot adauga si dobanda…
Stii, asta e ca bancul ala cu Itzic si cu Papa. Poate il stii dar se potriveste ca o… fotografie. Itzic isi implineste visul si il aduce pe Papa sa ia masa de seara in restaurantul lui. Il serveste regeste si la sfarsit, caci toate au un sfarsit, ii aduce nota de plata. Suma absolut fabuloasa. Papa de incrunta. “Itzic, nu e ceva in neregula cu suma asta?!” Itzic se codeste dar isi da drumul “Stiti… restaurantul asta de fapt nu-i al meu ci al tatalui meu”. “Asa, foarte bine, inseamna ca sunteti o familie de oameni harnici” “Nuuu, ca de fapt si tata il are de la tatal lui” “Ei bravo… insemana ca tot neamul vostru e un neam de oameni intreprinzatori, asta e foarte bine….” “Paai nu, ca la randul lui bunicu il are de la bunicul lui, care il are de la bunicul lui, care il are…” “Stai asa – striga Papa nervos – unde vrei sa ma duci in felul asta, pe vremea lui Hristos?!” “Exact Luminatia Ta, stiti, cina de taina… Nu a fost platita…….”