luni, 30 noiembrie 2015

Dacă te-aş fi cunoscut mai demult

dacă te-aş fi cunoscut mai demult
aş fi muncit ca un rob ca să ne luam o vilă babană
cu camere puţine şi mici dar cu o cadă de baie imensă
de ce nu un jacuzzi deşi mie nu-mi place să fiu de bon-ton
 şi nici bulele
eu aş fi stat într-un capăt îngropat în spumă până la gât
şi-aş fi scris cu creionul tău dermatograf poezii
pe sulul de hârtie higienică roz
tu, în celălalt capăt ai fi citit despre paradisul obedienţei
al englezoaicei ăleia cu faţă de bunică cuminte
şi-ai fi turnat din când în când vin în paharul cu picior înalt
pe care l-ai fi privit de fiecare dată lung înainte de-ai sorbi licoarea
desigur mie mi-ar fi fost greu să-mi înşir versurile
atâta timp cât lumina ar fi venit doar de la lumânările
cu miros de scorţişoară şi coajă de portocală
şi de la sânii tăi rotunzi
în schimb tu ai fi aşezat picior peste picior
urmărind atentă şi cu nesfârşită răbdare drumul bulelor de săpun
de pe obraz în jos pe gât, pe piept, pe pântec, pe şolduri
izbăvind sfârşite pe interiorul coapselor chicotind
ne-am fi topit amândoi ca sarea de baie mov cu aromă de afine
până n-ar fi rămas mai nimic
dacă lumânările nu s-ar fi stins toate deodată
ca la un scurt circuit, doar aşa le-am aprins
atunci eu ar fi trebuit să te iau degrabă în brate şi să te strâng tare
să curăţ spuma de pe trupul tău cu buzele încreţite
şi să ţi-l învelesc în mângâieri învineţite
ştiu doar cât eşti de sensibilă

cum însă te-am cunoscut abia ieri
o să continuăm să ne îmbăiem
eu în cada mea mică julită pe fund
în care nu-ncap pe de-a-ntregul
tu sub duşul tău rece
fără spumă…

19 comentarii:

Cristina spunea...

:))) romanticule, mos cu haz ce esti tu :))

mosu spunea...

recunosc spasit! si una, si alta... ;)

Ilinca spunea...

Eu vreau o baie imensa albastra, inconjurata de mici camere ROGVAIV, pentru fiecare zi a saptamanii, o poveste in baia imensa albastra, invelita in spuma mov. :)))

mosu spunea...

mmm... cred ca mai usor de obtinut e o poveste CU baia imensa albastra, invelita in spuma mov... ;)

Ilinca spunea...

E mai bine, povestea rezista mai mult decat orice baie imensa albastra. Dar povestea cum se obtine? :))))

mosu spunea...

absolut! nu i se ia smaltul, nu se depune calcar, nu se demodeaza...
mmm... nu m-am gandit niciodata! cred ca de la fabrica de povesti
sauuu... o fi vreun copac de le creste si trebuie doar culese

Ilinca spunea...

Si copacul cum se numeste? Sa ma asez langa el poate-mi da si mie o poveste, altfel nu am nicio sansa sa culeg vreo poveste. :))))

9 spunea...

Eh moşule, ce mi-e cu contratimpul ăsta! :)

mosu spunea...

@ilinca
de aici nu mai pot sa te ajut ca nu ma pricep; eu am o afacere cu o vrabie galbena care-mi aduce cate ceva, rar si cu chin, ea stie de unde (probabil pe sub mana si cu ceva spagi pe la vama); dar sssst... ramane intre noi!
despre vrabia galbena am tot vorbit dar probabil cel mai pe sleau aici: http://blogulluimosu.blogspot.ro/2015/06/despre-inspiratie.html

mosu spunea...

@9
daaaa... nu poate omu sa-si programeze cada de baie potrivita...
pe de-a dreptul vorbind insaaa... ar trebui sa facem mai mult ca sa ne bucuram sufletul (si trupul :) ) si sa ne lasam mai putin purtati de val...

Irina spunea...

Dar ai muncit! Cum nu!? I-ai făcut o poveste prelinsă din vârful dermatografului negru până pe buza paharului cu vin. Am mers pe urma de spumă până sub apă, între paginile încreţite ale poveştii.
(Acu'... sper să-mi permiţi, daaa' eu cred ca duşul rece ar trebui să fie al tău!)
Pe ea mai bine las-o să se spele pe cap şi trup într-o balie din lemn cum aveau demult bunicile, undeva într-un colţ idilic şi atemporal de poveste, între nişte secole de nedefinit.
Ia, priveşte puţin spre ieri-ul ăsta, aşa mai curând ar putea fi a ta: poalele sumese până sus în brâu, dezgolindu-i neruşinat de mult coapsele coapte, spatele alb şi tânăr, ca al unei leoaice, pletele roşiatice ude coborându-i pe sânii săpuniţi de palmele ei mici.
Tu ai fi cunoscut-o mai demult, nu?
Ah, grozav îmi mai plac zilele astea când îţi dezveleşti sufletul şi ne faci părtaşi la iubirile tale!

mosu spunea...

si mie imi place sa ma joc cu cuvintele si sa amestec imaginatia cu realul...
si daaa... ai dreptate, ar fi trebuit sa pastrez dusul rece pt mine dar prefer baia fierbinte; ea oricum e o matza si face de 3 ori pe zi ;)

DaenIris spunea...

mno, eu mărturisesc că am nevoie de ajutor la renovare. Și nu, nu glumesc deloc!
Deci, aștept idei pentru baie. Și admit că-mi place cu umpic de ”moz”. :D

mosu spunea...

la renovare nu ma bag, da la demolare daca ai ceva intru! am niste draci in ultima vreme ca as sparge orice mi-ar iesi in cale... ;)

DaenIris spunea...

Îmi pare rău că ai drăcușori... :(
Dacă mai ai putintică răbdare, o să mai găsim ceva de spart in celălalt apartament al casei. Dar tre să te păstrezi pentru luna mai, 2016. Că intâi vreau să-l termin de renovat pe acesta de care m-am apucat deja.
Până atunci ia o imbrățișare virtuală, ca să faci transfer de drăcușori. Că mie mi-ar prinde bine unii care să mă energizeze o leacă.
>:D<

mosu spunea...

:) mde, mai asteptam... daca mai asteapta si astia mici! :) de imbratisare tare multumesc, da astia nu dau semne ca s-ar dezlipi deloc, zici ca sunt bucati de ciunga lipite sub scaun...

DaenIris spunea...

p-ăia micii de te supără...trimite-i cu posta, că sunt bine veniți!
Mai am putin si o să mă autointitulez madam trafalet. Asta dacă nu adorm și cad de pe scară de epuizare... :(

mosu spunea...

s-au mai netezit! c-a fost saptamana scurta si prezentul continuu comprimat intre doua gauri mari; spor la trafaleteala! da cu masura! ;)

DaenIris spunea...

:))))))
Multam!