luni, 19 octombrie 2009

alb-negru

îmi arunc ochii peste afişe
the ultimate gift the tournament reservoir dogs
ǎsta din urmǎ trebuie sǎ fie mişto tarantino
fata de lângǎ mǎ priveşte cu coada ochiului de ceva vreme
şi ea a intrat tot ca sǎ se-ncǎlzeascǎ
nu-i pasǎ de filme e un frig de crapǎ pietrele
îmi zâmbeşte plǎtesc douǎ bilete la primul spectacol apoi
o iau de mânǎ şi ieşim sǎ bem o cafea
ne-ncǎlzim e atât de subţire
îmbrǎcatǎ ia un corn cu marmeladǎ
mie mai mi-ajung doar de corn
sau de marmeladǎ
filmu e prost e bine cǎ-i cald
în spate doi o fac pe-ndelete cu gâfâituri mocnite
fata îmi cautǎ degetele peste muşamaua tǎiatǎ cu şişul
romantismele astea de doi bani mǎ-nfioarǎ
nu a scos nici mǎcar un cuvânt o fi mutǎ
o…o…o… aaaaaaaaaaaa……
ǎştia au terminat repede e prea frig
ea se apleacǎ spre urechea mea
mi-ar plǎcea sǎ am un copil de la tine
ce naiba fata asta e cǎzutǎ în cap
a început exact cu sfârşitul
îmi strânge tare degetul arǎtǎtor
e grozav de frig palma ei e fierbinte
eroina principalǎ trage sǎ moarǎ împuşcatǎ în piept
dar apare el pe-un cal alb şi-o salveazǎ
varzǎ
proastele astea iar au deschis uşile şi au tras draperiile
peste genericul rulând spǎlǎcit
lumina a inundat sala ca o ninsoare vremelnicǎ
iar eu n-am apucat sǎ-i rǎspund deşi capul ei
şi-a fǎcut cuib în umǎrul meu
……………………………………………..
e a dracu de rece
iarna asta ce va sǎ vie

6 comentarii:

zenobia spunea...

şi dacă ai fi apucat să'i răspunzi?

mosu spunea...

:)))
of of of zenobio….. pe toate vrei sa le dezghioci…
paaaai… dac-ar fi s-o luam la bani marunti (desi e evident ca n-a ramas mai nimic dupa ce au fost consumate si cornul simplu si cel cu marmelada pana la ultima faramitura) nu cred ca m-as fi grabit sa-i ofer un copil, dar i-as fi atarnat cu siguranta un ciorchine de saruturi la tampla….
daca ar fi sa privim mai de sus (caci pana la urma si la urma textul meu nu este decat un schelet simplu de viata, pe care se poate pune carne la dorinta clientului) as fi invitat-o apoi la un alt film, unde ne-am fi incalzit amandoi mainile in aceleasi manusi si nasurile unul in haina celuilalt, si-apoi la altul si la altul pana s-ar fi facut vara; iar vara…. iar vara i-as fi aratat si pasarile si iarba si cerul si brazii si paraiele….. si…. si cu siguranta i-as fi daruit toti bobocii de floare……

zenobia spunea...

(pseudo)moşule, haina alb-negru cu care ai îmbrăcat prima oară scheletul e mai pe gustul meu :), numai că uneori îmi place să găsesc alternative...

mosu spunea...

.......si sa imbraci trupul subtire in culori delicate in loc sa-l lasi sa se piarda cenusiu in multime........
:)

Anonim spunea...

Daaaa, o fata cazuta rau in cap, daaaa...
Cuibul causului parasit... (pana cand se-ntorc berzele?)
Ufff, iernile astea, iernile astea.

mosu spunea...

mmm... acu fie vorba intre noi, eu, eu personal, nu cred deloc, dar delocdeloc, ca fata asta e cazuta in cap... ea se limiteaza doar la niste gesturi simple si pline fara impletituri; noi ceilalti suntem cazuti in cap si oleaca ipocriti...
:)